Vilken strategi har ni med er Kundservice? Är kundservice prioriterat i er organisation? Hur bemöter ni era kunder? Upplever du att dina medarbetare har rätt stöd, verktyg och inställning? Glöm inte att nöjda kunder återkommer. De rekommenderar gärna vidare till andra. God kundservice ökar företagets rykte och lönsamhet och har på senare år blivit en viktig konkurrensfaktor på marknaden.
För oss är kundservice hjärtat i organisationer. Vi brinner för god kundservice. Med Lill-Anita Sönnerbo från LAvagn får ni professionellt stöd med att lyfta er kundservice till nya höjder. Lill-Anita har lång ledarskapserfarenhet som VD, kundservicechef, säljsupportchef, ledarskapscoach m.m. från olika branscher. Hon bidrar med att bygga professionella kundserviceteam där arbetslust, engagemang, service och kundfokus är självklarheter.
Med LAvagn Kundservice kan ni få hjälp med:
att se över företagets kundlöften och kundvision
att förankra vikten av god kundservice i företaget
att ”gå från glömt enhet till hjärtat i organisationen”
att genomföra förändringsprocesser och CRM-projekt
att förbättra rutiner, struktur och skapa en effektivare kundservice
att implementera riktlinjer inom klagomål och reklamationshanteringen
att med coachande frågeteknik och professionellt bemötande förbättra kundmöten i alla säljkanaler
Kontakta oss: Ta hjälp av LAvagn Kundservice på det sätt som passar er bäst. Interim Management. Individuella Coaching program. Medlyssning och Observation. Gruppcoaching. Utbildningar. Föreläsningar.